Optimizacija spletnih strani


Optimizacija

Povečajte spletni obisk z naborom visokouvrščenih relevantnih ključnih besed v rezultatih iskanj.

Proces optimizacije se začne že v fazi načrtovanja spletne strani, kjer se ključne besede umesti v vsebinsko strukturo in navigacijo po strani. Če spletno stran že imate, se izvede spletna analiza.


Dobra optimizacija je skupek različnih dejavnikov in sestavnih delov spletne strani:

  • vsebinska struktura
  • dobra uporabniška izkušnja
  • logična navigacija in povezave med stranmi
  • kakovostna, relevantna in organizirana vsebina, podprta z oblikovnimi elementi in meta oznakami
  • funkcionalen in všečen dizajn
  • tehnična priprava
  • kakovostna izdelava spletne strani

Vse našteto se strne v učinkovito optimizacijo, ki jo spletni iskalniki nagradijo z umestitvijo spletne strani na višje pozicije.


Prednosti

Z visokouvrščenimi iskalnimi pojmi:

Iskalniki priporočajo vašo spletno stran kot relevanten rezultat.


Pridobite več spletnega prometa in relevantnih obiskovalcev.


Gradite prepoznavnost vašega podjetja ali blagovne znamke.


Način dela

SEO optimizacija spletne strani

Opredelitev merljivih kratkoročnih in dolgoročnih ciljev ter dogovor o poteku in frekvenci izvajanja sprememb.

  • Preučitev vašega podjetja, vaše dejavnosti, storitev in/ali izdelkov.
  • Pregled in analiza vašega spletnega mesta.
  • Analiza ključnih besed, določitev prioritet in prepoznava priložnosti.
  • Analiza konkurence na spletu, preverjanje možnosti spletnega povezovanja.
  • Priprava seznama tehničnih sprememb in relevantnih vsebin ter načrt dela.

Skupaj oz. po dogovoru se poskrbi za implementacijo predlaganih izboljšav.

Prilagoditev besedil tako, da vsebinsko poudarijo bistvo in se ujemajo s ciljanimi ključnimi besedami.

Tehnična izvedba predlaganih nadgradenj.

Sistematično izvajanje začrtane strategije na različnih kanalih.

  • Kontinuirano objavljanje kakovostnih in relevantnih vsebin.
  • Iskanje potencialnih partnerjev za spletno povezovanje in promocijo.
  • Svetovanje pri upravljanju poslovnih profilov na družbenih omrežjih (po potrebi).

Analiza in poročanje

Redna izdelava poročil vključuje analizo obiska in kategorij uporabnikov, učinkov spletnih kampanj, e-marketinga, realizacijo nastavljenih ciljev itd.

Prihodnje strategije se prilagaja glede na sedanje rezultate.

Poročilo vključuje načrtovane ukrepe glede na rezultate in dosežene cilje.


V sodelovanju

Storitev optimizacije in spletnega oglaševanja izvaja preverjen strokovnjak z dolgoletnimi izkušnjami - v celoti in neodvisno.