Z odzivnim dizajnom spletne trgovine, ki jo uporabniki lahko obiščejo na računalniku, tablici ali telefonu, lahko povečate stopnjo konverzij in spletni obisk z vseh naprav.
Z odzivnim dizajnom spletne trgovine, ki jo uporabniki lahko obiščejo na računalniku, tablici ali telefonu, lahko povečate stopnjo konverzij in spletni obisk z vseh naprav.
Premišljena in učinkovita postavitev ter hitro in tekoče delovanje spletne trgovine omogoča obiskovalcu udobno pregledovanje ponudbe in oddajo naročila.
Glede na potrebe vašega poslovanja prilagodim predstavitev izdelkov, opremim posamezne izdelke z unikatnimi možnostmi ali vdelam dodatne funkcionalnosti.
CMS sistem omogoča popolnoma samostojno urejanje in kreiranje posameznih strani, kategorij, izdelkov, člankov, upravljanje s kupci in naročili.
Vsaka spletna trgovina je opremljena za osnovno SEO optimizacijo, kadarkoli pa jo lahko nadgradim tudi z dodatnimi možnostmi za razširjeno optimizacijo.
Uporabljam prilagodljivo platformo, ki omogoča vdelavo funkcionalnosti glede na vaše potrebe zdaj ali v prihodnje. Spletna trgovina tako raste skupaj z vašim podjetjem in potrebami poslovanja.
Poudarek je na relevantnem spletnem obisku - na potencialnih kupcih in konverziji. Izboljšati pozicije v iskalnikih in povečati spletni obisk je le del zgodbe, glavni fokus je na ključnih besedah, ki generirajo potencialno prodajo in druge oblike konverzije. Povrnitev vložka v oglaševanje je edina številka, ki šteje.
Ena platforma in ena rešitev ne ustreza vsem. Fleksibilna in dovolj zmogljiva platforma je temelj vašega spletnega poslovanja, zato svetujem/je na mestu premišljen izbor primerne/ustrezne trgovinske platforme glede na vaš projekt.
CMS omogoča enostavno upravljanje z izdelki, vsebino in naročili na spletni trgovini. Dodajanje, brisanje, spreminjanje izdelkov, odpiranje novih kategorij, objava člankov, upravljanje s kupci, z naročili, statistična orodja in več. Omogočeno je samostojno upravljanje s celotno spletno trgovino.
V nekaterih primerih je plačljiva kampanja v iskalnikih zelo primerna in v pomoč pri povečanju spletnega obiska in prodaje takoj - tukaj in zdaj. Upravljanje s takšno kampanjo pa je najbolje prepustiti nekomu s tovrstnimi izkušnjami, izdelanimi strategijami in tehnikami optimizacije, ki bo tudi lahko dosegel večjo uspešnost oglaševalske kampanje.
Dizajn spletne trgovine naj bo pregleden. Uporabniku naj bo jasno, kje na strani se nahaja. Spletna košarica naj bo prisotna in vseskozi vidna, tako da uporabnik vedno ve, kaj je v košarici in kolikšen je znesek. Posamezni deli strani naj vsebujejo le relevantne informacije; vključevanje še dodatnih elementov lahko odvrne pozornost obiskovalca od potencialnega nakupa.
Dosledna raba vizualnih elementov, poenotenih s slogovnimi smernicami podjetja ali blagovne znamke (pa naj bo to določen izbor barv, postavitev ali druge stilske smernice) in ohranjanje celostne grafične podobe pomaga graditi na prepoznavnosti podjetja oz. blagovne znamke.
Vsaka stran, kjer je predvideno določeno ravnanje uporabnika, naj ima jasen poziv k dejanju, ki uporabnika vod k naslednjemu koraku oz. k izpolnitvi cilja na strani. Tak poziv k dejanju je npr. “Dodajte v košarico”, “Na blagajno” ali “Potrdi naročilo”. Na posamezni strani naj ne bo več kot en primaren poziv k dejanju. Sekundarni pozivi so dobrodošli kot alternativa, ko uporabnik še ni pripravljen izpolniti primarnega cilja, naj pa bodo postavljeni tako, da so vidni a hkrati ne odvračajo pozornosti od glavnega cilja na strani.