Izdelava vsake spletne trgovine je premišljen proces.

Dizajn je osredotočen na pregledno in prodajno učinkovito predstavljeno ponudbo, intuitivno navigacijo in enostaven postopek oddaje naročila.

Kaj je vključeno v izdelavo spletne trgovine?

  • Načrtovanje in zasnova (definirani vsebovani elementi na strani, potek strani, povezovanje in vodenje spletnega uporabnika k določenim ciljem, določitev osnovnih ciljev, določitev ciljnih skupin,...)
  • Unikatno oblikovanje grafične predloge, prilagojeno potrebam projekta
  • Zasnova, izris in integracija relevantnih (unikatnih) pod-strani
  • Oddaja naročila in procesiranje nakupa (košarica in blagajna)
  • Vdelava osnovnih funkcionalnosti
  • Dodatne funkcionalnosti po potrebi
  • Iskalnikom in uporabnikom prijazno načrtovanje, oblikovanje in izdelava
  • In še kaj po dogovoru
Nakupovanje z vseh naprav

Z odzivnim dizajnom spletne trgovine, ki jo uporabniki lahko obiščejo na računalniku, tablici ali telefonu, lahko povečate stopnjo konverzij in spletni obisk z vseh naprav.

Hitro in enostavno od vstopne strani do blagajne

Premišljena in učinkovita postavitev ter hitro in tekoče delovanje spletne trgovine omogoča obiskovalcu udobno pregledovanje ponudbe in oddajo naročila.

Številne možnosti pri naročilu izdelka

Glede na potrebe vašega poslovanja prilagodim predstavitev izdelkov, opremim posamezne izdelke z unikatnimi možnostmi ali vdelam dodatne funkcionalnosti.

Enostavna administracija

CMS sistem omogoča popolnoma samostojno urejanje in kreiranje posameznih strani, kategorij, izdelkov, člankov, upravljanje s kupci in naročili.

Z mislijo na optimizacijo za iskalnike

Vsaka spletna trgovina je opremljena za osnovno SEO optimizacijo, kadarkoli pa jo lahko nadgradim tudi z dodatnimi možnostmi za razširjeno optimizacijo.


Oblikovanje spletne trgovine

Uporabljam prilagodljivo platformo, ki omogoča vdelavo funkcionalnosti glede na vaše potrebe zdaj ali v prihodnje. Spletna trgovina tako raste skupaj z vašim podjetjem in potrebami poslovanja.

SEO optimizacija spletne trgovine

Poudarek je na relevantnem spletnem obisku - na potencialnih kupcih in konverziji. Izboljšati pozicije v iskalnikih in povečati spletni obisk je le del zgodbe, glavni fokus je na ključnih besedah, ki generirajo potencialno prodajo in druge oblike konverzije. Povrnitev vložka v oglaševanje je edina številka, ki šteje.

Primerna spletna platforma

Ena platforma in ena rešitev ne ustreza vsem. Fleksibilna in dovolj zmogljiva platforma je temelj vašega spletnega poslovanja, zato svetujem/je na mestu premišljen izbor primerne/ustrezne trgovinske platforme glede na vaš projekt.

Upravljanje z vsebino

CMS omogoča enostavno upravljanje z izdelki, vsebino in naročili na spletni trgovini. Dodajanje, brisanje, spreminjanje izdelkov, odpiranje novih kategorij, objava člankov, upravljanje s kupci, z naročili, statistična orodja in več. Omogočeno je samostojno upravljanje s celotno spletno trgovino.

Google AdWords oglaševanje

V nekaterih primerih je plačljiva kampanja v iskalnikih zelo primerna in v pomoč pri povečanju spletnega obiska in prodaje takoj - tukaj in zdaj. Upravljanje s takšno kampanjo pa je najbolje prepustiti nekomu s tovrstnimi izkušnjami, izdelanimi strategijami in tehnikami optimizacije, ki bo tudi lahko dosegel večjo uspešnost oglaševalske kampanje.

Izpostavljeni projekti

  • Super erekcija

    Super erekcija

    Prenova spletne trgovine z enim izdelkom

  • Kanabi

    Kanabi

    Spletna trgovina s CBD izdelki

  • Vsezaoči

    Vsezaoči

    Spletna trgovina optike Auer s ponudbo očal priznanih blagovnih znamk

  • Fitway

    FitWay

    Spletna trgovina s prehranskimi dodatki za pomoč pri preoblikovanju telesa

04

Kaj ima učinkovit dizajn spletne trgovine?

Uporabnikom prijazni elementi

Dizajn spletne trgovine naj bo pregleden. Uporabniku naj bo jasno, kje na strani se nahaja. Spletna košarica naj bo prisotna in vseskozi vidna, tako da uporabnik vedno ve, kaj je v košarici in kolikšen je znesek. Posamezni deli strani naj vsebujejo le relevantne informacije; vključevanje še dodatnih elementov lahko odvrne pozornost obiskovalca od potencialnega nakupa.


Prepoznavnost podjetja oz. blagovne znamke

Dosledna raba vizualnih elementov, poenotenih s slogovnimi smernicami podjetja ali blagovne znamke (pa naj bo to določen izbor barv, postavitev ali druge stilske smernice) in ohranjanje celostne grafične podobe pomaga graditi na prepoznavnosti podjetja oz. blagovne znamke.


Močni pozivi k dejanju (CTA)

Vsaka stran, kjer je predvideno določeno ravnanje uporabnika, naj ima jasen poziv k dejanju, ki uporabnika vod k naslednjemu koraku oz. k izpolnitvi cilja na strani. Tak poziv k dejanju je npr. “Dodajte v košarico”, “Na blagajno” ali “Potrdi naročilo”. Na posamezni strani naj ne bo več kot en primaren poziv k dejanju. Sekundarni pozivi so dobrodošli kot alternativa, ko uporabnik še ni pripravljen izpolniti primarnega cilja, naj pa bodo postavljeni tako, da so vidni a hkrati ne odvračajo pozornosti od glavnega cilja na strani.


Želite ovrednotenje vašega projekta ali individualno ponudbo?

Odgovorim na vaša vprašanja, podam predloge in ovrednotim vaš projekt glede na zahteve, pričakovanja, želje in potrebe.

Pošlji